بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نقش حمایتی هواداران در چنین روزهای اهمیت پیدا میکند!

http://axgig.com/images/55368869364954256912.png

نوشتیم نباید با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بخاطر به تعویق انداختن این دیدار جر و بحث کنند و بازی هفته آینده مقابل نماینده تایلند را از هر نتیجه گیری و کسب امتیازی ارجح تر بدانند!
نوشتیم این امتیازاتی که به ناحق از دست خواهند داد را می توانن در ادامه مسابقات لیگ بالاخره جبران کنن اما خدای نکرده باخت در لیگ قهرمانان آسیا دیگر جبران پذیر نخواهد بود!
خلاصه اینکه باز هم یادآوری میکنیم که با وجود اینکه در نیمه اول دیدار استقلال با ذوب آهن،آبیها افتضاح بازی کردند و اشتباهات فردی کمر شکنی داشتند که در نهایت منجر به شکستی دیگر شد و 3 امتیاز دیگر را نیزمفت از دست دادند،می بایست این شکست ناعادلانه را فراموش کرده و با روحیه بازیابی شده خود را آماده دیدار مهمشان در لیگ قهرمانان آسیا بکنند!
فدای سرتان خیلی از تیمها در مواقعی دچار افت و مشکلاتی که در حال حاضر استقلالی ها با آنها دست و پنجه نرم می کنند،میشوند و امتیازات نسبتا زیادی را در این راه نیز از دست می دهند!منتهی تیمی که تیم باشد و سرمربیش استاد جمع و جور کردن حاشیه ها و بالا بردن روحیه بازیکنانش باشد،می تواند خیلی زود از بحرانی که دچار شده بیرون بیاید و مجددا به روزهای اوج خود بازگردند!
فوتبال برد و باخت و بالا پایین زیاد دارد!همیشه عادت داشتیم که تیمهای قلعه نویی را در چند هفته ابتدای ناآماده و نابه سامان ببینیم!اما هفته های ابتدای جایش را به هفته های میانی داده و دیگر بیش از این نباید با ناکامی دیدارهای خود را به پایان ببرند.
نکته:نقش ما هواداران استقلال در این هفته شاید خیلی بیشتر از قبل باید خودش را نشان دهند و نمی بایست با انتقاداتی هر چند منطقی و عادلانه به بازیکنان و سرمربی تیم فشار بیاوریم.همین طوری از روز شنبه تا چهارشنبه امیر خان و شاگردانش را خواهند کوبید و ما هواداران دیگر نباید به آنها فشاری افزون تر کنیم.ان شاالله با کسب یک نتیجه موفقیت آمیز از این مرحله لیگ قهرمانان نیز صعود می کنیم و همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته نهم,حمایت هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com